Frederik Sap

Durf proberen wat te lastig lijkt. Leg de lat hoog genoeg. Koester en laat u koesteren. Geef anderen wat ze verdienen, en uzelf minstens ook. Blijf hopen, willen, dromen, wensen.”
Uit 'Vele hemels boven de zevende' (Griet Op de Beeck)

Frederik is als eerste schepen van Hooglede bevoegd voor communicatie en schrijft ook de teksten voor onder andere VBC-magazine. Eerdere ervaring deed hij op het kabinet van vice-eerste minister Vincent Van Quickenborne op. Hij is daarnaast de bedenker en uitvoerder van de succesvolle #8830-reeks op Facebook.

“Copywriting is werken, niets aan het toeval overlaten. Copywriting is voorbereiden, de markt verkennen. Copywriting is empatisch te werk gaan, de doelgroep verkennen. Copywriting is gebruik maken van big data. Copywriting gaat uiteindelijk over connectie maken met de klant.
Copywriting is met woorden verkopen. In Hooglede, in West-Vlaanderen, overal.”

Heeft jouw bedrijfscommunicatie al een mercantiele stempel?

Contacteer Mercantiel, want jouw werk verdient die extra aandacht.